Služby při dodání zásilky
- ZMĚNA DORUČENÍ ONLINE
Obdrželi jste avízo o příchodu vámi očekávané zásilky e-mailem nebo SMS zprávou? Balík je již na cestě a vy z obdrženého avíza víte, že v uvedenou dobu na dané adrese nebude k zastižení? Potřebujete si u uloženého balíku prodloužit úložní dobu pro jeho vyzvednutí, nebo byste uvítali možnost balík znovu doručit?
Řekněte nám kdy a kam chcete zásilku doručit. Pokračujte ZDE >
- OPAKOVANÉ DORUČENÍ
Nezastihl vás přepravce doma? Můžeme zásilku dodat na vaši adresu znovu v každý pracovní den v čase běžné doručovací pochůzky, tedy od 8 do 16 hodin. Tuto službu poskytuje Česká pošta zdarma a u všech druhů zásilek s výjimkou Balíku Na poštu. Ve vybraných místech můžete požádat o opakované doručení zvláštní (kurýrní) doručovací pochůzkou zpoplatněnou dle platného ceníku České pošty. Bližší informace na telefonním čísle, které je uvedeno na Výzvě k vyzvednutí zásilky.
Žádost o opakované doručení je nutné odeslat minimálně tři pracovní dny před požadovaným datem opakovaného doručení, které nesmí překročit odběrní lhůtu zásilky.
- DORUČENÍ BALÍKU NA POŠTU
Balík Na poštu je automaticky uložen na vámi nebo odesílatelem zvolené ukládací poště. Pokud vám uložení balíku na poště nevyhovuje, máte možnost si požádat o doručení balíku na svou adresu. Službu vám poskytne Česká pošta za příplatek dle aktuálně platného Ceníku. O doručení můžete požádat po obdržení SMS nebo e-mailu o připravenosti zásilky k vyzvednutí (nebo v některých případech po obdržení papírového Oznámení o příchodu Balíku Na poštu s adresou).
Dodání balíku na vaši adresu je možné nejdříve následující pracovní den po dni uložení zásilky na zvolené poště.
- ZMĚNA UKLÁDACÍ POŠTY
Nemůžete si vyzvednout na své ukládací poště? Požádejte o její uložení zásilky na jiné ukládací poště, která je vám dostupnější. Službu poskytuje Česká pošta zdarma s výjimkou doslání Balíku Na poštu na jinou poštu, než bylo původně vyžadováno. V tomto případě je změna zpoplatněna dle aktuálního ceníku České pošty.
Upozornění: Dovolujeme si vás upozornit, že uložení zásilky na nové ukládací poště již není oznamováno.
- ZPROSTŘEDKOVÁNÍ OBSLUHY IMOBILNÍ OSOBY
Česká pošta umožňuje svým zákazníkům požádat o zprostředkování obsluhy pro imobilní osoby, aby se vyřízení jejich požadavků věnovali pracovníci pošty přednostně. Žádost však musí být podána z technologických důvodů minimálně den před požadovaným termínem přednostní obsluhy.
Pokud potřebujete zajistit přednostní obsluhy ještě ve stejném, aktuálním dnu, kontaktujte prosím přímo poštu, kterou potřebujete navštívit. Na základě osobní domluvy v rámci provozních možností Vám Česká pošta ráda vyjde vstříc.
Služby při dodání jsou poskytovány Českou poštou, pro využití těchto služeb je třeba se proto obrátit přímo na Českou poštu. Přehled služeb a všechny možnosti naleznete ZDE >