Služby při dodání zásilky
  • ZMĚNA DORUČENÍ ONLINE

Obdrželi jste avízo o příchodu vámi očekávané zásilky e-mailem nebo SMS zprávou? Balík je již na cestě a vy z obdrženého avíza víte, že v uvedenou dobu na dané adrese nebude k zastižení? Potřebujete si u uloženého balíku prodloužit úložní dobu pro jeho vyzvednutí, nebo byste uvítali možnost balík znovu doručit?

Řekněte nám kdy a kam chcete zásilku doručit. Pokračujte ZDE >

  • OPAKOVANÉ DORUČENÍ

Nezastihl vás přepravce doma? Můžeme zásilku dodat na vaši adresu znovu v každý pracovní den v čase běžné doručovací pochůzky, tedy od 8 do 16 hodin. Tuto službu poskytuje Česká pošta zdarma a u všech druhů zásilek s výjimkou Balíku Na poštu.  Ve vybraných místech můžete požádat o opakované doručení zvláštní (kurýrní) doručovací pochůzkou zpoplatněnou dle platného ceníku České pošty. Bližší informace na telefonním čísle, které je uvedeno na Výzvě k vyzvednutí zásilky.

Žádost o opakované doručení je nutné odeslat minimálně tři pracovní dny před požadovaným datem opakovaného doručení, které nesmí překročit odběrní lhůtu zásilky.

Pokračujte ZDE >

  • DORUČENÍ BALÍKU NA POŠTU

Balík Na poštu je automaticky uložen na vámi nebo odesílatelem zvolené ukládací poště. Pokud vám uložení balíku na poště nevyhovuje, máte možnost si požádat o doručení balíku na svou adresu. Službu vám poskytne Česká pošta za příplatek dle aktuálně platného Ceníku. O doručení můžete požádat po obdržení SMS nebo e-mailu o připravenosti zásilky k vyzvednutí (nebo v některých případech po obdržení papírového Oznámení o příchodu Balíku Na poštu s adresou).

Dodání balíku na vaši adresu je možné nejdříve následující pracovní den po dni uložení zásilky na zvolené poště.

  • ZMĚNA UKLÁDACÍ POŠTY

Nemůžete si vyzvednout na své ukládací poště? Požádejte o její uložení zásilky na jiné ukládací poště, která je vám dostupnější. Službu poskytuje Česká pošta zdarma s výjimkou doslání Balíku Na poštu na jinou poštu, než bylo původně vyžadováno. V tomto případě je změna zpoplatněna dle aktuálního ceníku České pošty.

Upozornění: Dovolujeme si vás upozornit, že uložení zásilky na nové ukládací poště již není oznamováno.

Pokračujte ZDE >

  • ZPROSTŘEDKOVÁNÍ OBSLUHY IMOBILNÍ OSOBY

Česká pošta umožňuje svým zákazníkům požádat o zprostředkování obsluhy pro imobilní osoby, aby se vyřízení jejich požadavků věnovali pracovníci pošty přednostně. Žádost však musí být podána z technologických důvodů minimálně den před požadovaným termínem přednostní obsluhy.

Pokud potřebujete zajistit přednostní obsluhy ještě ve stejném, aktuálním dnu, kontaktujte prosím přímo poštu, kterou potřebujete navštívit.  Na základě osobní domluvy v rámci provozních možností Vám Česká pošta ráda vyjde vstříc.

Pokračujte ZDE >


Služby při dodání jsou poskytovány Českou poštou, pro využití těchto služeb je třeba se proto obrátit přímo na Českou poštu. Přehled služeb a všechny možnosti naleznete ZDE >