Zákaznická linka: +420 724 261 574

U zboží skladem garantujeme doručení v rámci České republiky expres do druhého dne!


Poskytujeme expresní služby s garantovaným doručením zboží kamkoli po celé České republice do druhého dne. Služba je dostupná každý pracovní den do 15:30 u zboží skladem.

  • DODÁNÍ ZBOŽÍ V SOBOTU, V NEDĚLI NEBO VE SVÁTEK 

Expresní zaslání je možné také s doručením v sobotu, v neděli nebo ve svátek. Máte-li zájem o doručení o víkendu, připište svůj požadavek do poznámky k objednávce nebo se s námi poraďte na zákaznické lince +420 728 657 147.

Pokud ve své objednávce vyplníte číslo Vašeho mobilního telefonu, doručovatel Vás bude na toto telefonní číslo před dodáním zboží kontaktovat, nebo Vám bude zaslána SMS zpráva s informacemi o hodině a datu doručení. Necháte-li si zásilku zaslat na adresu firmy, budete informováni pouze SMS zprávou.

  • CO SE STANE, POKUD MĚ PŘEPRAVCE NEZASTIHNE?

Pokud se doručovateli nepodaří s Vámi telefonicky spojit, ani Vás nezastihne na doručovací adrese, je zásilka uložena na Vaší pobočce České pošty, kde si ji můžete vyzvednout ve lhůtě do 7 dnů. Pokud si ji do 7 dnů vyzvednout nestihnete, vrací se zpátky k nám.

  • TELEFONICKÉ KONTAKTOVÁNÍ PŘED DORUČENÍM ZÁSILKY

Vyplníte-li ve své objednávce číslo Vašeho mobilního telefonu, budete přepravcem informováni SMS zprávou o tom, že Vám bude doručována zásilka s uvedením předpokládaného dne a hodiny doručování. Současně budete v den doručení zásilky telefonicky kontaktováni doručovatelem, se kterým se můžete domluvit na přesnějším čase a místě dodání zásilky či domluvit uložení zásilky na pobočce České pošty.

V případě vyplnění telefonního čísla na pevnou linku budete kontaktováni telefonicky a zprávy Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu.

POZOR: Necháte-li si zásilku zaslat na adresu firmy, budete informováni pouze SMS zprávou.

  • KDE SE NACHÁZÍ MÁ ZÁSILKA?

Jamile Vám zboží vyexpedujeme, přijde Vám na Vaši e-mailovou adresu číslo zásilky. Díky tomuto číslu můžete Vaši zásilku sledovat a zjistit tak, kdy Vám bude doručena, zda-li byla uložena a na jaké pobočce České pošty a další důležité informace.

Vaši zásilku zasílanou po České republice prostřednictvím České pošty můžete sledovat na adrese:

http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php

Další informace o Vaší zásilce Vám poskytnou operátoři na zákaznické lince České pošty: 840 111 244

  • JSME VÁM K DISPOZICI

Všechny Vaše dotazy Vám rádi zodpovíme na naší zákaznické lince: 
+420 728 657 147 (PO - PÁ: 09:00 - 12:30, 13:30 - 16:00)